Toimitusehdot

Toimitustavat

Toimitamme tuotteet postin kautta. Pienet paketit toimitetaan lähimpään pakettiautomaattiin ja isommat paketit postin toimipisteeseen. Tuotteet pyrimme lähettämään 1-4 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Voit valita myös myymälästä noudon, jolloin toimituskulusi ovat 0€ ja voit noutaa tuotteesi myymälästä arkisin klo 12-18.

Toimituskulut
Toimitus kulut kaikkiin tilauksiin ovat  8,00 euroa. Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja.

Toimitusaika
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin 1-4 arkipäivän kuluessa tilauspäivästä. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Myymälästä noudettavien pakettien nouto onnistuu 1-2 arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä. Ilmoitamme sinulle sähköpostilla, kun tuotteet ovat noudettavissa.

Tuotteen palautus Mikäli haluat jostain syystä palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet otathan meihin yhteyttä sähköpostilla johanna@tunnelmatukku.fi tai puhelimella 040-5175534 (arkisin klo 9-18.00) Kaikista palautuksista on sovittava aina kanssamme etukäteen. Reklamointiaika tuotteen ostohetkestä on 14 päivää. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisissä pakkauksissa olevia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas maksaa itse palauttamisesta koituvat postikulut. Palautuksen on rekisteröidyttävä postin kuljetukseen 14vrk sisällä palautusilmoituksesta.

Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 10€ erillisen käsittelykulun. Myymälästä noudetut tuotteet tulee palauttaa myymälään.

HUOM! Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden postimaksun.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Vaikka tuotteet on pakattu huolellisesti, saattaa tuote joskus särkyä matkalla. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteytta meihin johanna@tunnelmatukku.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta.

Pakkausmateriaali Lähetettävät tuotteet pakkaamme ensisijaisesti kierrättäen meille saapuneet pahvilaatikot kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti.